Min roman Fast i TV4:s boktips

Idag fick min roman Fast ett mycket fint omnämnande i TV4! Titta här, mot slutet:

http://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon?video_id=2484745

Fast släpps den 10 december.

Här kan man ex. beställa om man känner sig hugad:

http://www.bokus.com/bok/9789186505394/fast/

6 responses to “Min roman Fast i TV4:s boktips

  1. Men yihoo! Gratulerar – och en riktig Luciabok, dessutom. Sâ roligt!

  2. Grattar jag också, så välförtjänt. Jättekul!! Ser fram emot en omläsning mellan pärmar den här gången.

  3. Mitt mobila modem är ur slag, så jag tittar inte. Men: Vad roligt för dig och lycka till!

Kommentera

