Bild

Veckans bild: Twitter

francisco_de_goya_carnival_scene_canvas_print_24

5 responses to “Veckans bild: Twitter

  1. Jo, och så tänkte jag säga ngt förfärande modernt till dig: Du kanske kan ha användning av ett twitterkonto när din bok kommer ut. (Men du är ju ekonom så du kan ju slipstenarna;)

  2. Aha. Mitt misstag. Ursäkta!

  3. Och så får hela vår apparatus här en tankeställare från Jonathan Franzen: ”It’s doubtful that anyone with an internet connection at his workplace is writing good fiction.”

    Jag sa alltid förr; att få in internet i mitt hem är att få in djävulen. Det var också sant. Jag tror det får bli en cold turkey – förr eller senare.

Kommentera

