Gott nytt år och tack till alla som läst!

Tack! till alla er som läst min blogg eller Fast, och också till er som också delat med er till mig av era tankar och funderingar som kanske kommer att bidra till en reviderad version av Fast om några år, eller om inte annat ger mig lite att tänka på inför mitt pågående romanprojekt.

2 responses to “Gott nytt år och tack till alla som läst!

  1. Gott Nytt År till dig också!
    Nu har jag börjat läsa Fast. Spännande … 🙂
    Hälsningar Lotta

Kommentera

