Köp min debutroman Fast som ebok!

Nu går det att köpa min debutroman Fast som ebok.

Här finner man en komplett lista över alla återförsäljare. Jag har gått igenom listan och kan konstatera:

1. Boken är ännu inte upplagd hos alla återförsäljare
2. Priset varierar kraftigt (SEK 35-50 inkl. moms)

Mitt tips är att antingen köpa boken hos Dito (Bokus och Akademibokhandelns eboksfilial) för SEK 39 inkl. moms eller hos Livrel 24 för SEK 35 inkl. moms.

Jag har provat Livrel 24 och det fungerade bra. De använder en mycket säker ehandelslösning och att ladda ner boken var enkelt.

När du har betalt får du ett mejl med en länk som du klickar på, då laddas boken ner. Se bild nedan:

Vid köp måste man välja antingen ePub eller PDF. För de flesta fall är ePub bäst. Köper man den ena men ångrar sig och vill ha den andra filtypen, går det bra att höra av sig direkt till mig så skickar jag en gratis kopia.

2 responses to “Köp min debutroman Fast som ebok!

  1. Thomas Nydahl

    Om och när du ger ut den på papper lovar jag att läsa. Klarar inte e-böcker med min gammelmanssyn. Lycka till!

    • Thomas, det gör mig glad att du skulle ha läst om den funnits som riktig bok! Ebok är långt ifrån det optimala, men det är dyrt att trycka och jag är osäker på om jag skulle täcka kostnaderna.

      Vi får se hur det här experimentet faller ut. Kanske blir det en riktig bok till slut, då lovar jag att du ska få en : )

Kommentera

