589. Inom kort …

… kan den som vill köpa en roman jag skrev för många år sen. Den heter Fast och kräver sin läsare, inte minst på grund utav att jag medvetet djävlades med ett antal vedertagna konventioner. Mer om det senare.

Dessutom kommer ni kunna köpa en helt nyskriven novell som jag är förbannat nöjd med.

De kommer inte kosta mycket, i princip gratis, och de kommer bara att finnas som eböcker (PDF) via ett gäng internetbokhandlar som Adlibris, Bokus, CDON etc.

Grejen är mest att jag vill kunna peka åt något håll när de få som är intresserade undrar var de kan få tag på det jag skrivit. Tjäna pengar är det sista jag tänker på, och det näst sista är att försöka pressa ut något till vänner och familj som ändå inte är speciellt intresserade men inte kan säga nej för att de är för snälla. Nu kan de som vill ta del, de andra slipper.

Båda alstren kommer att finnas till utlåning via biblioteken.

4 responses to “589. Inom kort …

  1. Och här har du en som är glad för och ser fram emot möjligheten!
    Mycket bra initiativ.

    • : ) Tack min vän! Fick nyss ISBN nummer från KB, så nu väntar jag bara på att höra av elib, vilka jag tänkte använda för distribution. Kostnaden för det här blir inte stor alls, mest tid, så det är skönt.

Kommentera

