608. Journal

En sån här kväll vill den här grovskurna vilden bara lyssna på Cohen, läsa Federico García Lorca och drömma om att vara den blåsvarta himlen ovanför Granada.

Och det råkar kännas ganska bra att vare sig passa in i kulturvärlden, eller i någon annan förbannad värld. Jag trivs bäst i sprickorna, det har jag alltid gjort. Kanske liknas jag bäst vid en spricka, hela jag.

Och inför er står jag fullständigt öppen. Gör vad ni vill med mig.

2 responses to “608. Journal

  1. Jag trivs bäst i sprickorna, det har jag alltid gjort. Kanske liknas jag bäst vid en spricka, hela jag.
    Sâ fint. Som sâ mycket här inne, dessa senaste dagar. Allt gott.

Kommentera

