303. Så här låter min dag

Ur Sjostakovitjs 5:a, tredje satsen. Kom att minnas den efter att ha lyssnat på P2 imorse. Sen har jag lyssnat på 5:an och 9:an här på kontoret och känt mig förstådd.

Vad lyssnar ni på idag?

4 responses to “303. Så här låter min dag

  1. Mahler inatt. Luciakonsert med fina ungdomskörer ikväll, från Nobelmorgonen.Glad att höra det klockan 19 och inte 6.

  2. Ja, jag försökte hitta den på You-tube, och lyckades med första satsen. Sen sket sig min Adobe Flash. Sånt gör mig galen,. Men nu går jag och köper ettan istället.
    Ett ljus i Lucia, till dig!

Kommentera

