257. Lite hipp som happ

Tjolahoppsansa!

Måste nog snart skriva något rejält oanständigt eller abnormt pretentiöst för att skrämma bort alla som lockades hit via DN.se och mitt lilla instick. Blir nervös av så här många ögon. Här finns inget att se, gott folk, fortsätt ni att hoppa vidare om ni inte är intresserade av trådsmal poesi och spastiska ordanfall. Det blir inge roligare än såhär; promise!

3 responses to “257. Lite hipp som happ

  1. Pretentiöst, stavas det, unge man!
    Jag gillar också det där oseddas gränstrakter, med typ två läsare i veckan, som jag har på björnstrand backwater.
    Visste väl vad jag gjorde när jag valde det namnet….
    Alldeles för långa texter också: det hjälper mot onödiga besök..;)

    • Ah, tack för korret! Gick lite snabbt. Nu står t:et där det ska.

      Haha, ja, men det är ett bra namn, Björnstrand backwater.

      Att en länkning till DN kunde skjuta besöksstatistiken i taket något så galet som igår visste jag inte. Få ligga lågt med de där länkarna i forts…

  2. Du är rolig du: men det är bra för vissa skrivare – att föredra det hemliga livets intensitet…

Kommentera

